Orjinal Mesajı Yazan: Clooney86
ARKADAŞLAR PS2 DE DEMİN İLK YARI ÇOK ZORLANDIĞIM İNGİLTERE KARŞISINDA 2. YARI ADETA ONLARI SAHADAN SİLDİM VE 60. DAKİKADAN SONRA 5 GOL ATARAK SEVİNCE BOĞULDUM...BUNU YABABİLEN ARKADAŞ VARMI...! YANLIŞ ANLAMAYIN ÇOK BİLMİŞLİK TASLAMIYORUM ÇÜNKÜ ABİM VE BİR ARKADAŞ DIŞINDA BAŞKASIYLA MAÇ YAPMADIM AMA SÜPER OYNADIĞIMI SÖYLÜYORLAR...!BEN 4 4 3 OYNARKEN ADAMLAR 4 4 2 OYNADI VE BU ŞEKİLDE YENMEYİ BAŞARDIM ..! ŞİMDİ SİZE GÖRE BEN PES 4 TE NASIL BİR DURUMDAYIM.!NORMAL, İYİ ,ÇOK İYİ ,SÜPER, ANCAK 6 YILDIZDA SADECE GOL ATMAKTA ZORLUK ÇEKİYORUM BİRAZ GOL FAZLA KAÇIRIYOM GALİBA...!! NEYSE Bİ YAZIN BAKALIM NE DURUMDAYIK.!!!
konun çok kural dışı
bi kere bu kocaman yazı yazmayı bırak!!!!
pes, fifa gibi değildir
1 maçı rahat kazanırsın sonraki maç daha dandik bi takıma yenilirsin
onun için iyi misin kötü müsün onu söylemek zor....
Aslında sevmem bu tip aykırı konulara mesaj yazmayı ama iyi tarafıma geldin
Ama bundan sonra daha dikkatli ol