partner ya beyler deli olcam bu boksçuyu dövemedim gitti ya adamı yere yatıyoruyorum debeliyorum tekmeliyorum yine ölümüyor ringdende çıkamıyorum deli olcam nasıl geçerim burayı
Venom **sağ tuşla hedefe kilitle adamı sonra yumrukları saydır** sen galiba direk adama dalıyorsun... önce adamın yanına gidip "y" harfine basıcan
partner ya beyler ben adama tekme tokat daldım adam ringin dışına çıktı. gelemiyor ne pok yiyecem şimdi
IAdam trainer kullanıyosan bütün insanlar yalnız kafasına ateş edilince ölüyor dolasıyla tekme yumruk bir işe yaramıyor