heh evet benim de o kafama takılmıştı, o gelin görünümlü arkadaşın yanına varıyor ilk defa. orada silahı atıyor. sonra zombileri görünce "hah, bizim şurda bir silah olacaktı" diye mi gidiyor yani oraya? Neyse ondan sonra silah da dandik bir şey, adam öldürmüyor. Ateş edince karşıdakinden kan çıkıyor, e hadi diyelim ki kan işi bir şekilde ayarlandı. Hipnoza düşen adam burda o kadar aciz kalıyor. Gerçi pek de silah konusunda zıt düşünmemek lazım. Neticede karşındaki 'zombi' ve senin dandik de olsa savunma için bir silahın var. Neden kullanmayasın ki!? Ama bana da saçma geldi biraz...