bboy arkadaşlar NFS U2 (PS2) şifrelerini bi siteden buldum ve denedim ama hiç bi belirti göstermio.. :mad: :mad: bunun için ne yapabilirim ya da şifreleri nasıl active edebilirim yardımcı olurmusunuz..? :,( :,(