benim komik yazılar bağlığına açacaktım ama arada kaynar diye ayrı konu açtım.. :hihi:
GERÇEK HAYATTAN ALINMIŞ BİR "IRC CHAT LOG"UDUR
=========================================
slm
bisi sorcam bu kanal yeni mi?
ee?
Hüss! Bisi sorduk be! Cebrail!
Bot o, konusamaz.
bot mu? o ne ya?
irc'ye ilk girisin mi bu? Olm hakkaten bilmiyo musun botu yoksa kafa
mi buluyosun?
valla bilmiyorum ya. malum cehalet döneminde yasiyoruz. Kimse bi
bok bilmiyo baba. saka saka. ehuhehu ehuheu
ehe. bisi sorcam. a/s/l?
40 / m / mekke, u?
harbi mekkeden mi giriyosun olm?
niye sasirdin? mekkede bulunmus muydun daha önce?
ben her yerde hazir ve nazirim olm. Ayni anda her yerde ve de hiç bir
yerdeyim.
ha?
Bosver! Baksana ben irc'de peygamberlik indirebilecegim birini
ariyordum. Yapmak ister misin?
abim benim islerim var, ticari kervan olayi falan. Part-time uyar
mi sana?
* GOD is listening climb_when_you_call_my_name_mp3
part time olmaz. Full?
abim istersen telefonumu veriyim, baglantiyi kopar telefonda
konusalim.:)))))
Olmaz!
sormasi ayip ne kadar kazancaz? Iyi para var mi bu iste?
Ehuhehu!:))
olm bak ciddiysen konusalim. zaten iki gecedir irc'de sabahliyorum.
abim valla ciddiiyim. Ne is yaapçam simdi ben?
olm op yapçam seni bu kanalda! Ama kanalimizin sartlari var.
nedir baba?
namaz kilmak, hacca gitmek, zekat vermek, kelimei sehadet getirmek,
oruç tutmak. Bunlari yerine getirenler diger kanalimiz olan "Heaven"
kanalina gelmeye hak kazaniyolar!
Ya getiremeyenler abi?
kickle, banla gitsin ********. pislik yaparlarsa nuke bile sallariz
valla! Baksana yakin arkadaslarin var mi söyle kanalda op yapabilcegimiz.
Valla dört tane kankim var ama bilmem gelirler mi? Ebubekir,
Ömer, Osman, Ali.
nasil olm iyiler mi?
Baba dördü de hacker adamlarin, harbi.
Iyi getir onlari op yapalim lan! Oku! Yaradan rabbinin adiyla oku!
pardon anlayamadim.
yani oku diyorum lan! Yaradanin adiyla oku!
Abi okuyorum zaten, su an Ayse Kulin'in Sevdalinka'sini okuyorum.
Olm ne diyosun lan sen? Surda ilk ayetimizi indirmeye çalisiyoz.
ehuuu. Pardon abim. Ne bilim sen öyle pat diye birden oku moku
diyince ayet oldugunu anlayamadim abim.
*** MoLLoY (BarizSalak@194.176.18.91) has joined #islam
slm!
Naapiyosunuz lan siz burda?
aa kanali invisible etmistim az önce, nasil girdin lan sen?
ne diyosun olm? Salak falan misin? Ben salagim diye herkesin salak
olmasi gerekmiyor ya! Aman allahim yaaa!
efendim?
ne efendimi lan salakcan? Ne diyosun?
Olm defol git bascam bani simdi! Neyse. o ki insani bir kan
pihtisindan yaratti.
baba pihti biraz abarti degil mi? sunu 250 gram kiyma falan
yapalim bari. inandirici olsun biraz?
e tabii, ikiyüz elli gram kiyma, bi de iki bas sogan. Köfte mi yapiyoz
olm? Pihti iste.
Abi kusura bakma ama bana çok saçma geliyor ya. Kan pihtisindan insan yaratiyor, 62 den tavsan yaratiyor. yok ebesinin donu artik!
olm saçmala lan! Önemli olan siirsel olmasi! Insanlar bayilir siire,.
hahahahha süpeaaaar! bu ne lan? Olm neler konusuyorsunuz siz lan.
ot mu çektiniz olm?
Kes olm! Yoksa kiyamet gününün azabi bekleyecek seni!
hahahaha! Süpear muhabbet olm. Sevdim sizi.
abi bisiy sorcam. iyi güzel diyosun yayalim olayimizi da bu bizim mekke serverinda böyle seylere tahammül edemezler.
o zaman sen de medine serverine hicret edersin olm. Dalnette ama o.
hahahhaha bu ne ya? Allah belami versin gülerken sandalyeden düstüm olm!
Olm Molloy adam gibi otur yoksa salliycam nuke'u.
arkadas isin geyiginde.
*** Tolly (domestic@212.27.61.166) has joined #islam
bi geldim ki öyle böyle degil, selam.
Bak sana homepage'imin adresini vereyim www.kuran.net ordan download yaparsin ayetleri. Vahiy mahiy zor is simdi.
abim senin homepage'in de mi var ya? Ben de bi arkadastan
frontpage buldum. www.hadisler.net diye bisiy yapmaya basladim. Ama abi
iki tane hacker var. sayfayi kirip duruyolar.
nickleri ne bu arkadaslarin?
Ebu Cehil ile Ebu Leheb.
Ebu Lehebin elleri kurusun, kurudu da gerçi.
Hah ahhaha! Olm ben de mi esrara baslasam naapsam? Ne güzel trip
lan bu. tolican nasil olm adamlar?
lan molloyhan hazretleri! Olm bu adamlar espri mi yapiyolar lan!?
yok olm yeminle inaniyolar ya! Olm bu logu aslinda böyle kaydetip
direk koyacaksin maviye. ama lavuklar inanmazlar ki.
Aaaa bi salak vardi basimizda simdi de digeri geldi iyi mi?Daglarin
pamuk yigini gibi atildigi o günde süphesiz sizler için çok büyük bir azap
vardir.
bence de.
hahahhaha tolican nasil olm muhabbet?
hehehehhehe, allah canimi alsin süpear!
abi bunlar o dilden anlamiyolar. Bence koy bani!
*** GOD sets mode: +b MoLLoY*!*@194.176.18.91
*** GOD sets mode: +b Tolly*!*@212.27.61.166
*** MoLLoY was kicked by GOD (tövbe et bre kafir!)
*** Tolly was kicked by GOD (sen de gavat!)
:D :D