baın IMG TOOL u yazıyorum.ama yarın saat 10da gircem sabah.tamam mı arkadaslar? IMG TOOL kullanımı : programın V2.0 indirin.daha sonra programı calıstırın.ardından indirdiginiz dosyanın icindeki READ ME dosyasını acın.orda size indirdiginiz dosyayı nereye kopyalayacagınızı gösterecek.mesela butun arabalar GTA3.img nin icine kopyalanıo.indirdiginiz kıyafetler ise PLAYER.img nin icine.bu GTA3.IMG ve PLAYER.IMG nerde diecek olursanız GTA SA ın icinde MODELS klasöründe.peki bu nasılmı yapılacak? cok basit! IMG TOOLS u acın. (diyelim araba yüklüosunuz) CTRL + L yapın.ordan pcniz icinden GTA SA icinden MODELS e,ordanda GTA3.IMG yi acın.önünüze birden bütün doya isimleri gelcek.sonra F2 tusuna basıp dosya adını arattırıosunuz (mesela dosya adı car5.dff ve de car5.txd diyelim) ilk önce car5.dff yazıp SEARCH diosunuz.o bu dosyayı buluo.ardından dosyanın üzerine sag fare tıklayıp REPLACE e basıonuz.ordan sonra internetten indirdigin dosyanın icindeki car5.dff ye basıp yüklüosunuz.hepsi bu kadar.eger indiridiginiz araba klasöründe 3-4 dosya varsa sıra sıra bulup sıra sıra REPLACE yapıoz.anlastıkmı arkadaslar.iste bukadar