..Ve Berkant konuştu
Hazırlık kampına götürülmeyen Berkant Göktan, FANATİK’e bomba gibi açıklamalar yaptı: “Beşiktaş’la iki yıllık sözleşmem var. Şu an 24 yaşımdayım, 26 yaşımda buradan ayrılırım. Almam gereken garanti para var, bu para da bana ödenecektir. Fakat maddiyat asla ilk tercihim değil. Gencim, yetenekliyim... Beşiktaş taraftarına Berkant’ın futbolunu göstermeden de bir yere gitmeyeceğim.”
‘Ayağıma top değmedi’
“Bana asla yeteri kadar fırsat tanınmadı. Bosque ilk devrede son iki maçta şans verdi, ikisinde de gol attım. Sonra hoca değişti, bir daha ayağıma top değmedi. Beşiktaş’ın futbolcusuyum ve öyle kalacağım.” Berkant, Ailton için de şu yorumu yaptı: “Yetenekli, seri ve kaliteli. O, yerden hızlı toplar isteyen bir golcü ve takımda ona pas atacak çok az sayıda adam var