*{Bå®ô$_1905}* Bu arada scn grubuna ben de dahil oldum. Hiç eksik kalır mıyım? ;) Grubun resmi gerçekten güzel.
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: fbercan25 bi önerim olcak yorum yazılan yere ve profile www.soccercenter.net yazarsak spr olur.... Profilde var soccercenter.net zaten.Herkese ayrıca yorum gönderiyorum Scn ile ilgili.
fbercan25 Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Profilde var soccercenter.net zaten.Herkese ayrıca yorum gönderiyorum Scn ile ilgili. tamam işte yorum gönderirken en altada www.soccercenter.net yazarsan daha iyi olur ;)
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: fbercan25 tamam işte yorum gönderirken en altada www.soccercenter.net yazarsan daha iyi olur ;) Tamam iyi fikir bundan sonra öyle yaparım.