BU NE YA ne zmana konu açılsa işi geyiğe döküyosunuz geyik yapmak isteyenler için mizah bölümü var kardeşim gidin orada yapın geyiğinizi her konuyu geyiğe döndürmeyim bide burada saçma sapan tartışma yaratmışınız ben her gün bi konu ya girdiğimde sizin gereksiz mesajlarınızı görmek zorundamıyım. Herkes kendine biraz çeki düzen versinde artık bu tartışmaları okumak zorun da kalmayayım.....