Kurban'ın dağılmasından çok, Burak Gürpınar'ın Athena'ya geçmesine üzüldüm...
Mor ve Ötesi gibi kendini piyasa olmaya adamış(hadi bi şarkı yazalım Amerika'ya laf atalım, çok tutsun; hadi bi şarkı yazalım, arabesk sözler katalım, herkes dinlesin, çok tutsun), çalıntı çırpa işler yapan gruplar dururken(Bir derdim var intro = Verenpisara-Juomarahat intro) (son kasetlerindeki hali tavırları budur... Zaten bu 2 şarkı dışında da çok kaliteli denilebilecek "kendilerine ait" çok şarkı yok, ya da ben bilmiyorum yine de Cambaz'daki sound çok kalitelidir o ayrı konu), Kurban'ın dağılması çok kötü tabi... Kargo'nun son cover albümünü dinledikçe, Kurban'ın cover albümünü mumla arıyorum... he, bi de Duman var, onların kulvarı tamamen farklı, ben arabesk rock diyorum, piyasayla işi olmayan, yaptığı işin çizgisini değiştirmeyen, ama dinleyici kitlesinde gariplikler olan grup(yine de tüm dinleyici kitlesi konserde en ön sıraya gidip metalci işareti yapan 12-16 yaş arası kızlardan oluşmamakta, genelleme yapmak tamamen yanlış... ki ben bu metalci olduğunu iddaa eden tayfayı, MVÖ konserine gelmiş pop müzik tayfasına tercih ederim...), lâkin "artık piyasa oldular" lafına cevap için, son kasetlerindeki "Seni Kendime Sakladım" adlı şarkıyı yazdıklarını düşünmekteyim;
"onu bunu bilmem karışmam
kim ne derse desin lan
ben alınıp satılmam
onlar ister alınsın
isterlerse satılsın "