**Neden Zannetmiyorsun?**
Almanya`dan faturali ve 24 ay garantili yasal bir sekilde getirttim.
Nokia yetkililerine sordum, Almanya`dan gelen garanti gecerli mi diye. Faturasi ve garantisi varsa **neden olmasin** dediler.
Böylece Imei numarasinda da bir sorun cikacagini sanmiyorum, yoksa sen hala saniyor musun?