arkadaşlar bişey sorcam
öncelikle photoshopta formalar yapıyorum ve bana göre iyide oluyor ama dosya rbg formatında oluyor ve sadece photoshopla açılıyor formatını nasıl değiştirebilirim
ikincisi forma yaparken multiply açmama ramen siyah çok koyu oluyo ve hiçbirşey görünmüyo ona parlaklığı nasıl ayarlayabilirim
son olarakta pese aktarmam için ne yapmam gerekiyo galiba bnp(yanlış olabilir)
formatına geçirmem lazımki be nzaten başta anlattığım gibi bunu yapamıyorum nasıl yaparım
şimdiden dikkate aldığınız ve yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim