polattekstil freefall görevini en az 50 kere denedim ama geçemiyorum ben save dosyamı birine versem de o da sadece freefall görevini yapıp bana geri verse save dosyasını olur mu? YAPACAK VAR MI BU İŞİ
aRiZen gorevi hatırlamıom ama save i gonderirsen yaparım bu arada bide main scm dosyasını gondermen lazım