maybe22days hasan mustanın weturka v2.0 ile birlikte cıkaracagı spiker dosyalarını indirebilicegimiz bi yer varmı? şuanki spikerde baya eksik dosya var.yenisini bekliyoduk weturka v2.0 dosları kaldırılınca spikeride cekemiyoruz dogal olarak.varsa sadece update edilmiş spiker dosyaları link verebilirmisiniz?
aydinaydin Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR Arkadaşlar TSL en geç pazartesi günü yayına sunulacaktır p.tesi beklicez yine inşallah bi aksilik cıkmaz
Ahmetk46 Abi bende çok merak etmiştim!...İyi Pzt'sini beklerizde Bide yaw şu server'ınızı değiştirsenize alt üstü 58mb lık dosya 5 saatte iniyor.Diğer başka dosyalar daha büyük ama daha kısa zamanda iniyor.Bence bu server'larda sorun war.YETKİLİLERE DUYURULUR!...
SonKatip Evet inşallah yarın yeni spiker dosyalarıyla da tanışırsınız. Spiker 4-4'lük. Hasan Mustan'a teşekkürler... :)
Makaay Arkadaşlar WE Turka'yı test ederken ilk kez deneme fırsatım oldu Türkçe Spiker'i ve hayran kaldım.Burdan kendisine sevgilerimi iletiyorum Hasan Mustan (Gerci ben Hasan Billurses diyorum :))
oydemir Ailemizin spikeri Hasan MUSTAN kardeşimize ve bize bu yamayı yapmakta emeği geçen tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler iyiki varsınız..... :capo: saygılar.
maybe22days umarız söylenen gerçekleşir ve bugün dosyaları indirebiliriz.ve sabahlara kadar,açlıktan karnımız gurulduyana kadar ve uykusuzlukdan gözlerimiz kapanana kadar tr spikerle pes oynarız..
Black Cat Saolun arkadaşlar beni şımartıyorsunuz..ehüehüh :o YALNIZ "HASAN billurses " güselmiş ehüehüehüehüheühe keyfli ..az küfürlü..oyunlar dilerim... :cool:
Mc.Speedy Hem Spikerimiz ve Hem Müzik Hocamız Hasan MUSTAN abimize spikerden dolayı tşk ediyoruz .....nice spiker oluşturmalara abi.....