ya beeler virüs filan diil bu biiir(worm)
o wormu b,t defender ile çok rahat siip oynupsunuz buda ikiii.bnm pcde yama yüklü şuan.yani ortalıı alaca yaptılar.2-3 kii bende virüs çıktı flan.ya bilgisayarıdaki.exe ler bozulursa falan filan.sora sürü psikolojisi gibi herkez o 2-3 kişinin peşinden gitti.sildiler partları.kendi başınıza nie hareket edersiniz bilmem