Arkadaşlar oyunla ilgili rekşılaştığınız hataları bana RESİM olarak gönderirseniz sevinirim bunları mail yoluyla KONAMI'ye ileteceğim
Yalnız bana bu konuda bir kişinin yardımcı olması lazım çünkü benim çok fazla boş zamanım olmuyor. Bana hemen MSN yoluyla ulaşabilirsiniz.
macgraphix2@hotmail.com
bana detaylı bilgiyi verebilirsiniz
Şimdiden teşekkürler :D