qadro GTA yı Rusça riplenmiş şekilde indirmiştim 658 MB. Ektede gördüğünüz gibi bazı karakterler hala Rus alfabesine göre. Forumdan Türkçe gtx de indirdim ama nafile. Bunun bir yolu var mı acaba? Teşekkürler
qadro Orjinal Mesajı Yazan: PulC ya arkadaş bu oyunları nerden indiriosunuz. hangi siteden. bana ismini yazsana. Arkadaşım Torrent le indirmiştim. Torrent sitelerinden arama yapıyorsun indireceğin şey hakkında genelde bilgi olur. Ben piratebay ı kullanıyorum. Torrent programı olarakta Azureus.
qadro Orjinal Mesajı Yazan: celikeins oyunun klasöründeki models>fonts.txd dosyasını değişirmen lazım. Arkadaşım sana da teşekkür ederim. Peki bu .txd uzantılı dosyayı ne ile açacağız? Notepad i denedim olmadı.