arkadaşlar LÜTFEN klasik şeyler olmasın....yada esprili şeyler biri bi espri yapıo
sonra o konu geyik oluyo..
neyse çok konuşmayımda ben başlayım gecenin ürkütücü sessizliği ve o sessizlikde kendi evinin kapısının gıcırdaması(BAŞIMA GELEN BİŞİ)
mutlu son:kapının gıcırdamasının sebebi rüzgar nananananana
:D:D:D :meksika: