XII **Benimde Aslında Birz Daha Eski Ama Bi Sorun Olmuştu Onun İçin Tekrar Üye Oldum Diye Hatırlıyorum**
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin 2003 jenerasyonu birleşelim.. :) şş martin forumda bölücü fikirleri ortaya atma ;) gruplaşmaya yol açma ;)
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: beko bende eskilerdenim ... bundan önceki adıyla fifacenter açıldığından beri takip ederim aslında mesaj sayısıda 1000 in üstündeydi ama bilinmeyen nedenlerden dolayı düştü eet ya eskiden bnde üyeydimfifacenter wardı eskiden sooora biara forum kapandı yeniden üye olduk hey gidi günler
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: cracks konunun başlıına bak gelen yerlere bag...bide ibo konu deiştimi kızarsın konuyu ben mi dağıttım hamit alıntı yaparak gösterirmisin konuyu nerede dağıttımı konu en eski üyeler kim ve bende orada eski üyelerden patchmaker KERİM abi vardı onun ne olduğunu sordum bu mu konuyu dağıttmak :mad:
imotep abim oildiz bayaa eskilerden ama eskilerden artık kimse kalmamış burda :) tanıdık kimseyi göremedi makaay hariç .. bi de hellstream'i tanıdı ...
Nouzer yaa hiç tartışmayın En Yeni Benim Bu Attığım Mesajın Zamanına bakın Ve Üye oLduğum zamana bakın anlarsınız :D :D
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: imotep abim oildiz bayaa eskilerden ama eskilerden artık kimse kalmamış burda :) tanıdık kimseyi göremedi makaay hariç .. bi de hellstream'i tanıdı ... oildiz nickini ben hatırlıyorum..O aralar benim nickim Ryan_GiGGS'di.. :)
2ampara***Womanizer bende hatırlıorum oildiz last_blow senide hatırladım ryan giggs diyince yaptığım fifa 2003 formalarına sürekli cvp yazıodun:D bu arada bende 1758. yim