Bende graphic studio ile yapmaya çalıştım karman çorman çıktı. Hasan Şaş arkadaşımız pes4 programları diye bir konu açmış orada kitserver 431 diye bir dosya var omu indirdim içinde zaten toplar var. sizde ekleyebiliyorsunuz.ama ben eklemeyi bilmiyorum eğer arkadaşımız biliyorsa bir anlatsın ve tşk ederim