m0K0k0 gönül iste final oynayalım ama belli olmaz en azından çeyrek final oynarız gibi geliyor ama FİNAL tabiki :)
mirдňdд Ailton'nun takıma katılması ile takıma olan güvenim daha da arttı en az yarı final oynarız :meksika: :meksika:
Sakin1NR ben rizali besiktasin basarili olacagini ama en fazla ceyrek finale yükselebileceklerini düsünüyorum..
EGE85 bu emekli takımla bir arpa boyu yol katedemeyiz. hatta bu kadroyla ligde 3. olursak büyük başarı. yönetim, başarıya aç genç yetenekleri takıma katacağına, 35 yaşındaki emeklileri bir kucak dolusu para ödeyip transfer ediyor.
tolgajk tamam da genç almak cesaret ister çünkü çoğu genç bilindiği üzere büyük takımlara gelince söner.Bunun en bariz örneği Sinan Kaloğlu diyebiliriz adam Altay'ı tek başına taşıdı fakat Beşiktaşa gelince durumu mağlum Ailton tipindeki oyuncular ise kendilerini kanıtlamış oyuncular oldukları için haklı olarak bjk yönetiminin ve rıza hocanın daha çok işine gelir çünkü GENÇ OYUNCU ALMAK DEMEK RİSK DEMEK.
.ArThuR. bnce arkadaşlar konunun dşına çkmayalm:) bu sene bence en azından çeyrek final oynarz die düşünüyorum....