Shevchenko **İktidar çok** **Muktedir yok** Camiler çok İmamlar yok **Faizler çok** **Enflasyon yok** Açlar çok Doyuran yok **Giderler çok** **Gelirler yok** Vergiler çok Kazançlar yok **Hırsızlar çok** **Güvenlik yok** İşsizler çok İş yok **Ürünler çok** **Kalite yok** İthalat çok İhracat yok **Satanlar çok** **Alıcı yok** AB'yi isteyen çok AB'ye alan yok **Vaatler çok** **Umutlar yok** Bu iktidar ne mi? Umutsuz vak'a
Dabulu doğrusu benim hoşuma gitmed. ayrıca siyasi içerik içeriyor. bu yüzden ban alabilirsin cheva....
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu doğrusu benim hoşuma gitmed. ayrıca siyasi içerik içeriyor. bu yüzden ban alabilirsin cheva.... yani yazık olabilir 2 yıla .....
footer Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu doğrusu benim hoşuma gitmed. ayrıca siyasi içerik içeriyor. bu yüzden ban alabilirsin cheva.... evettt :hihi: