footer sivilce sıkmaktan sonra bi ona benzer oyunda benden:D zuhaha http://www.komikler.com/komikoyun/oyun.php?catid=&flashid=33&start=60&g=
ismet_nash güzel oyun hiç olmazsa sivilce sıkmak kadar iğrenç değil ben en son 462 yapmıştım boyna bi hayvan geliyodu sıkıldım bıraktım.....
selimmm15 arkadaşlar o kılların çekmeyle bitmeyeceğini bile bile uğraşıyoruz.adamda burnundan kıl aldırmıyor hani! neyse koyandan allah razı olsun çok makbule geçti...!