ilk kez gelmediyse uyarı ver eğer sürekli gelmiyorsa 2 haftalık ceazyı kes.
eğer ilk gelmediğinde 2 haftalık filan ceza verirsen hem o oyuncunun morali bozulur,hem de diğer oyuncular takım arkadaşına yapılan olaydan dolayı moralleri bozulur tabi.bende de çok oldu.