oydemir Arkadaşlar yamadaki virüs denilen illet 11. ci partın içindeki PES4 exe de eğerki yanılmıyosam kesin bunda isterseniz bi inceleyin çünkü ben bu exe'yi dat klasörüme kopyalayınca pc cilin2002 virüs programım uyarı verdi ve benim pc kendiliğinden kapandı ve ne kadar exe dosyası varsa bu virüs hepsinede bulaşti bi anda pc yi acıyorum ekran geliyo fakat masa üstü açılmıyo bi türlü işletim sistemim çift winme ve oyunun oldugu yer Xp oldugundan sistem geri yüklemeyi denedim ondada başarili olamadım en sonunda AVAST profesional diye bi program kurdum pc me ve ilk açilişta program virüs taramasi yapti ve tam 581 tane virüs buldu bulduklarıda bunlar (win32:Parite-B ve PE_PARITE.A) bu işin uzmanı arkadaşlar bi incelerseniz hepimiz adına çok iyi olur
altugodes http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=PE_Parite.A PE Patrite.A diye bir virüs var part11.rar dosyasında. Bende Yüklemiştim trend'de online scan yaptım ve bunu yakaladı. Part11.rar silindi. yüklediğim dosyaları da temizledi. şimdi weturka2.0 oynuyorum ve virüs temizlenmiş olarak
Canavar evet pes4.exe temiz gibi gözüküyordun ama onada bulasmis :rolleye3: pes4.exe de bi degisiklik yapildimiydin? yani orjinalini kullansak olmazmi?