negemezsin arkadaşlar sozleşmesi korunmayan alex ve tuncay sezon sonunda takımımdan ayrılacak elımdekı tum parayı doktum en fazla 200 bin usd aylık verebılıorum onuda kabul etmediler ben bunların gitmesıne nasıl engel olucam onların ayarında oyuncuda alamıorum maaşları cok yuksek...
kamil07 sözleşme bitince giderlerse kötü olur para kazanamazsın ama yönetim maaşları arttırır.hem tuncay o kadar da önemli deil ama alex ayarında oyuncu bulman çok zor.ben alexi 37 trilyona satmıştım.
Slastre Alex le Tuncayı satacan satmazsan bedava gidiyorlar tutamıyosun takımda... 1 sene kala satacan
m0K0k0 sen onları tutamazsın birader en iyisi sezon sonunda bedavaya gitmeden sen sat onları istediğin kadar yükseğe sat maaş artmıyo merak etme ben ben ibrahim akını sattım 37 trlyonada bişi olmadı
footer iyisimi sen oyunvcularını sat arkadaşların dediği gibi yoksa maaş öle kolay kolay artmıo:D:D:meksika::D:D:meksika:
negemezsin ya sat diosunuz ama kımse bana teklıf getırmıokı :)) teklıf gelmıo bu oyunculara nası satcam ?
mustafaaksoycorum oyuncuları buyuk takımlara oner lyonda amclr oynayan bı brezılyalı var adını sımdı unuttum onunda sozlesmesı 2006da bıtıyo bedavaya alexten ıyı oyuncu alırsın ama kadronun degısmez oyuncusu de parada sorun cıkmıyo fenerın maas butcesı yetıyo :hihi: :hihi: :hihi: :D :D
Zoma Arkadaşlar ben Fenerbahçe 2005-2006 sezonunu bitirdim. 2006'da Şampiyonlar Ligi'ni kazandım. Alex ve Tuncay'ın sözleşmeleri 2007'de bitecek. Bunlar seneye kesin gider mi? Avrupa'nın en iyi takımı durumunda şu an Fenerbahçe.
typhlosion arkadaşım adamlar takımı istemiyosa ben olsam beleşe bile gönderirim :) alex yerine riquelme yi öneririm tuncay yerine zaten bir sürü var
erdeminanc Orjinal Mesajı Yazan: Canavar ya bende gercek zannettim fm forumuymus :icon_lol: eheheh.. gerçekte olsa aziz yıldırım onları öyle bi tutar ki.. :D eheeheh..