taylan1991 :D :D :D abi göle giderken Chanchancigichochancigicogomagomacigicocancigico gidelim diyolar mı acaba????!!!!!!
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: taylan1991 :D :D :D abi göle giderken Chanchancigichochancigicogomagomacigicocancigico gidelim diyolar mı acaba????!!!!!! ahahahaaha o yerin ismini (doğru) söyleyene kadar yarım saat geçer ya :D
juzam abi bu forumdaki ilk gölün ismi ne yaw öyle yaa çüş yani ambulans çağırmaya çalıssan adam dalgamı geçion der nıhahahaha