Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Arkadaşlar sonucta bizim sitemizin izni dısında dagıtım yapmak bir suctur.Sanıyorum sitemiz burada sizlere gereken kolaylığı gösterecektir.
ozmn bi bölüm açılsın pls ordan bilgilendirmeler falan yapılsın yetrkililerce
çok sabırsızlık oluyo tamda çıktı derken valla nedir bu pescilerin çektii yaaa :,(