Airfree Arkadaslar underground 2 yukledim, ve nereden baslarsam basliyim, yarisin galip i olsam bile bana tekrar yada cik secenekleri gibi secenekler veriyor save yada bir sonraki tura gecis yok, bilgisi olan paylassin lutfen