Ben olsam nobre ve lucianoyuda satıp 2 tane defans alırdım ama maalesef alamadığımıza göre kadroyu mevcut kadroya göre kurcam.
************Volkan**********
****önder*******luciano*****deniz**********ümit
************marco*************appiah*********
*******serkan*********alex***************anelka
*******************nobre*********
Anelkayı sola koyduk ama hücüma yakın olduğundan sağ ayak,sol ayak pek fartketmez serkanı hücümda değerlendirmek istedim süratiyle,enerjisiyle.Tuncaı pek sevmem o yüzden onuda satardım iyi bir kazaç elde ederdim hazır onu beğenenler varken çünkü yakında onu isteyende kalmaz.