Ben bi keresinde 4-0 yenilirken maçı 4-5 kazanmıştım. 5.golü atan Sergen topu aldığı gibi taraftarlara fırlattı. Bu arada topu kapmak isteyen taraftarlar arasında arbede yaşandı. Olay yerine gelen polis ekipleri yaptıkları incelemede kesici alete rastlamadılar. Golden sonra saha içindeki durumda tribünlerden farklı değildi hani.
Sergen topu taraftarlara attıktan sonra rakip takımın defans oyuncusu Selçuk bizim Sergen'e doğru hızla koştu ve neden attın lan topu diyerek omuz atıp onu yere düşürdü. Bunun üzerine bizim takımın forvet oyuncuları hep birden Selçuğu kovalamaya başladılar. Bu olaya tepki gösteren hakem araya girdi ama girmez olsaydı.Adamı tekme tokat aradan çektiler. Bunu gören yan hakemler ve 4.hakem durur mu? hemen Fifa'dan 3-5 tane destek birliği çağırıp daldılar sahaya.
Bu arada tribünler hepten birbirine girdi. hakemler benim takımın kalecisi Cordoba'ya tekme tokat daldılar. Baktım yedek kulübesindeki futbolcular ellerinde sopa, çakı, balta, testere artık ne buldularsa, (hatta birisi kramponunu almış eline) fırladılar sahaya. Olaylar büyüdükçe büyüdü. Tek tek adamları seçerek zor yatıştırdım olayları.
İşte bende böyle bir gol sevinci yaşadım. İster inanın, ister inanmayın. Sizinki oluyosa buda oluyor.. :D