Dabulu bjk taraftarı almıştır heralde kombineleri.... bu arada arthur sende bu kladar meraklı olma;):)
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu bjk taraftarı almıştır heralde kombineleri.... bu arada arthur sende bu kladar meraklı olma;):) :) merak etme sen :) şu hani forma veriyolar ya nsl formalar kombine sahibi varsa ona soracaktm
Eagle_Claw bende istanbulda olsam KESİNLİKLE ALIRDIM ailton geldi hocam istanbullu bjklılar da alsın artık
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: Canavar istanbulda olsam alirdim ama yurt disindayken kombine almak olmaz dimi :D +1000