Beyler ispanyolca PES4 üm var ..Bana forumdan bir arkadaş saolsun Türkçe spiker için sadece e_sound.afs olması lazım o dosyayı indirmemi ve onu dat klasörüne kopyalamamı söyledi..Verdiği linkte e_sound.afs dosyasını zipleyip upload etmiş arkadaş ..ama o dosyayı indirdim..extract ederken % 60 larda sorun oldu ..Bana birisi sağlam bir link verirse sevinirim...Oyunu türkçe spikerle oynamak için sabırsızlanıyorum :D