Orjinal Mesajı Yazan: SoniC
Hiç umudum yok.kesin gelir dediğim Pires'i bile alamadılarya helal olsun !
hocam zaten ne zaman
uzun süre peşinden koştuğumuz
birini transfer edebildiler ki?
şaka maka kimse memnun değil yönetimden
neden bir an önce çekip gitmiyo ki?! :confused: