fbboks Sevgili arkadaşlar bu forum da biliyorum ki import olayına yardımcı olabilecek arkadaşlarım var bana top importu ile ilgli lütfen yardımcı olabilecek arkadaşlarım varsa ki var biliyorum lütfn acil yardım :)
Sarpus abi topları import etmen icin we/pes grapchic studio programına yada afsx explorer programına ihtiyacın war ama tıopları ne sekilde oyuna atacaksın bmp olarak mı yoksa bin olarak onu yazarsan daha ii olur
aloneshaitan aga ben bmp formatındaki topu koyuyorum top karman çorman oluo neden resimle anlatabiliosanız anlatın pleasee
fbboks hem bin olarak hemde bmp olarak atıım zaman karman coman oluo graphıc de yapıorum ztn eer afs gerekırse solersın onla yaparım saol