Herkes kendi fikrini yazsın doğal olarak ben başlıyom:
Faydaları;
Türkiye de Avrupa da kupa kazanmış olmanın gururu
Her büyük takıma yenildğimizde biz bunları zamanında yenmiştik gibi kurtulmalar
Feneri 7-0 yenmiş olmanın verği uzun yıllardır süren bir rahatlık
Takımımın türkiye nin en büyük(son 3 yıl hariç) takımı olması
Zararları;
Böyle aptal bir yönetime sahip olmak
Son yıllarda alınan kötü sonuçlarla psikolajik olarak cokme
Miletin bilmemnespor un ünlü yıldızı bilmemne bilmemneoğlu nu aldığında paramız var alıyoz gibi takılmaları
Her sene bir umutlan transfer işlemine başlayıp alamadığımız yıldızlarada ah çekme