Orjinal Mesajı Yazan: iori
yamayı bende çektim ama bende niye virüs yok ?
lütfen kendi bağlantınıza, nerelere bağlandığınıza bakarak yamayı kötüleyin bari...
yapanların ellerine sağlık çok güzel olmuş.
dosyada virüs bulunmadığı iyice teyit edildiğinden dolayı virüs var diyenlerin mesajı silinecektir !
Güncellemeni yap bakalim varmiymis yokmuymus görürsün. Bu topik altinda 4 adet farkli antivirüs dosyaya virüslü dedi.
nod32, kaspersky, nortan, pc-cillin
BU PATCH VIRÜSLÜ, eger degilse ben cikip sizden 10 yas büyük olmama ragmen özür dileyecem, yok virüslü ise sizin birsey yapmaniza gerek yok.
Bu sitede bilgisayar konusunda oldukca yetersiz insanlar var, virus yok deyip makinelerine ve datalarian gelecek zararin sorumlusu siz olacaksiniz bu gidisle. Benden söylemesi