harbiden bayaa geyiğe sarmış burası, biride dememişki indirdim kurdum, hayal kırıklığı oldu yada çok hissiyatlandım gözlerim yaşardı, henüz deneyemedim yamayı flash geti dünden beri açık bıraktım olmadı 1 günde 4 part indirmiş, explorerden manuel indiriyorum 4 part daha kaldı, buarada part 11 bende tarattım, kitserver dosyasını kaspersky buldu onardım bunda olay olcak ne war, aylardır beklenen yama hakkındaki düşünülek olay bumudur, sizi gerçeğe dawet ediyorum, yama nasıl olmuş...