Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs
Güzel. Ama Petrol Ofisi reklamı çok daha güzel. :D:D:D:D
bence opet reklamları
fena değil
ama petrol ofisi
reklamı cem yılmaz'ınkine
basar da geçer :D:D
mükemmel ya
özellikle de o yaşlı amcanın
yüzündeki ifade
bi türlü anlayamıyo
:D :cokkomik: :cokkomik: :p