Shevchenko **Ben takım seçmekte zorlanıyorum gönlüm GS istiyor ama GS'nin ekonomik durumu belli onun için Milan diyorum bu sefer de yabancı ülke olduğu için seçmek istemiyorum acaba Canaydın Gs'ye kimleri alıyor GS ile oynayanlar bi zahmet yazarlarsa sevinirim bide turksportal.net de hileler gördüm tanınmışlığı filan arttırıyoruz acaba o hileler FM 2006'da da geçerli olur mu?**
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Ben takım seçmekte zorlanıyorum gönlüm GS istiyor ama GS'nin ekonomik durumu belli onun için Milan diyorum bu sefer de yabancı ülke olduğu için seçmek istemiyorum acaba Canaydın Gs'ye kimleri alıyor GS ile oynayanlar bi zahmet yazarlarsa sevinirim bide turksportal.net de hileler gördüm tanınmışlığı filan arttırıyoruz acaba o hileler FM 2006'da da geçerli olur mu? galatasaray güzel.ben 5 yıl ordaydım.kolay şampion olsuosn.al gsyi
cruel_lion Orjinal Mesajı Yazan: cracks galatasaray güzel.ben 5 yıl ordaydım.kolay şampion olsuosn.al gsyi katılıyorum bende gs ile oynuyorum, dogru, ucuz ve kaliteli genclerle cok kolay şam. olursun
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Gs ile işer yolunda gidiyor tr de.. Ama yönetim transfer falan yapmıyor... Aynı gerçekteki gibi:)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Aynı gerçekteki gibi:) fm nin gerçekçiliği bir kez daha gözler önünde :)
Slastre Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu fm nin gerçekçiliği bir kez daha gözler önünde :) Gerçekle İç içe...
kadirer bu indirdiğiniz yamadan kaynaklanıyo. 5.0.3 yamasıyla birlikte oyuna başkan tipleri ekleniyo. mesela fenerbahçe nin başkanı bonkör başkan. yada bazı anadolu kulüplerinin başkanı paracı başkan çünkü sizden sürekli adam satmanızı istiyo. ama bazı başkanlarda hiçbişey istemiyo sessiz sakin oturuyo. misal Özhan Canaydın :)
KalkVeSavas gs ye getirdiklerim ünlü oyuncular.. -Anelka -Rosicky -Charleton mu ne öyle bi oyuncu,uruguaylı.. -yıldıray fln var türklerden birde.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş gs ye getirdiklerim ünlü oyuncular.. -Anelka -Rosicky -Charleton mu ne öyle bi oyuncu,uruguaylı.. -yıldıray fln var türklerden birde. sen mi aldın yoksa başkan mı?
KalkVeSavas başkan nasıl alıyor ya,öyle bi özellik mi var...bedavaya getirdim 4 ünüde..sözleşme bitimlerine 6 ay kala.. başkan nasıl alıyor _? hiç denk gelmedim..