Black God Diyelim bir çekiliş yapıldı ve 1 haftalığına scn web team den birinin yerine geçme hakkınız var ( adminlerde dahil ) kimin yerine geçmek isterdiniz ve neden ?
masterran aman ya ne geçmek isticem, hayır amaç ne yani :) watcher'ın yerine geçip 5-6 kişiyi atarım desem kızıcaksınız, demesem olmicak ...:)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: masterran aman ya ne geçmek isticem, hayır amaç ne yani :) watcher'ın yerine geçip 5-6 kişiyi atarım desem kızıcaksınız, demesem olmicak ...:) ulan ömer sende taktın kafaya birilerini banlamayı atmayı ha :) ben böyle memnunum kimsenin yerine geçmek istemem o yüzden...
Canavar önce soruya kendiniz cevap verin, üye olabilseydin hangi üyenin yerinde olmak isterdin :) üye olmakdan daha iyisi yok benim icin :icelim:
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin bence gereksiz bir topic.. kimsenin yerinede geçmek istemem...herkesin yeri ayrı... evet bence de gereksiz topic ben de kimsenin yerine geçmek istemem!!
Makaay Ben şöyle tam patchlerin cıkacagı zamanlar 1 haftalıgına normal üye olmak isterdim.Patch 2-3 saat gec kalınca nerde kaldı bu patch diye kıyameti koparmak için.Galiba o zaman daha hızlı cıkıyor herkes yaptıgına göre?
YeshiL Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş benim yerime geçmek isteyen olursa,kiralıyabilirim üyeliğimi. Allah Mustakını Versin Ya Acayip Güldürdün Beni :icon_lol: Neyse Tarkan'nın Bi Şarkısı Vardı; "Başkası Olma Kendin Ol Böyle Çok Daha Güzelsin." Ben Topiği Görünce Ki Kimin Açtığını Bilmiyordum. Herhalde Kendini Beğenmişin Tekidir Diye Düşündüm Nedenine Gelince Acaba Benim Yerimde Olmak İsteyen Biri Varmı Diye. Kimse Alınmasın Gocunmasın Benim Şahsi Fikrim...
10UR Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Ben şöyle tam patchlerin cıkacagı zamanlar 1 haftalıgına normal üye olmak isterdim.Patch 2-3 saat gec kalınca nerde kaldı bu patch diye kıyameti koparmak için.Galiba o zaman daha hızlı cıkıyor herkes yaptıgına göre? İçimi okuyan bir cevap olmuş.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Elik veya Watcher tabiiki de makaay da olabilir ama o bu siteye lazım muahha :D makaay bu siteye lazım da elik ve watcher lazım değil yani :);)