arkadaşlar gta vice cityde bir bölüm var geçemiyorum hani bir tane helikopter bölümü varya o dinamitleri inşaatın üzerine bırakıyorum ve patlıyor felan o bölümü geçemedim hatırlayamadıysanız ''A'' yönüne gidin görürsünüz bana acil yardım edermisiniz kaç gündür bu bölümle uğraşıyorum geçemiyorum yardım ederseniz çoook sevinirim saygı ve sevgiler.