Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
2006 yakında.. Boşa kasmışsın gibi..
istesem yenilerini de yapardım ama önemli olan bi işin zamanına uygun olması.Mesela diyelim ki 2006 updatesi yaptım ama diğer avrupa takımları ne olacak peki.öyle oldu mu işte oyunun zevki çıkmıyor.hepsi aynı zamane takımları olduğunda ancak oyunun keyfine varıyorsun.Hadi diyelim onu da geçtik.FIFA 2006 çıkıyo diyosun onun çıkmasına nerden baksan 2,5-3 ay var bu da epey uzun süre.Ayrıca 2006 nın Türkiye liginin de çıkması da 2-3 ay alır.etti mi sana altı ay.Hem benim yaptığım tsl değil 2.Lig A Kategorisi.Lütfen biz burda saatlerimizi harcıyoruz.Sizin söylediğiniz şeylere bak.ben sizi hiçbir zaman eleştirmiyorum.yok boşa yaptınız falan.o zaman pes tr ligini de yapmayın pes5 çıkıyo.böyle yaptığınız sürece bu ülkede patchmakerlik gelişmez.o formaları ben de yapabilirdim fakat black god un daha iyi yaptığına inandığım için ona söyledim.Umarım black god da beni kırmayacaktır.o zaman black god formalarla pankartları yapsın ben kimseyle paylaşmayayım.madem öyle işte böyle