bu arada ben kelin kanomi de çalıştını düşünmeye başladım çünkü yaptıgı bütün formalar oyunun orjinal formaları gibi duruyor.Gören formaların oyunun orjinalinde varda ordan alınıp kondunu sanır.Gerçekten keli'n yaptıgı forma ve yamaların üstüne yama tanımam eğer kanomi de çalışmıyorsa biran önce kanominin onu bünyesine katması gerekir bence