xxxxxxxxxxxxxxxx beyler acayip fotolar buldum belki fake olabilir bu bir afişi bu diğer afiş evet beyler fake olabilir
MercilesS Fake olmayabilir. Ayrıca şu anda ismini hatırlamadığım bir oyunun videosunu gördüm oyun PS3 için hazırlanmıştı. Oyunlar yavaş yavaş hazırlanıyor belli olmaz. ya san andreas daha GTA 3 ün devamimi??? Ewet GTA3 İle Vice city arasındaymış. :D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: NORTON ya san andreas daha GTA 3 ün devamimi??? ya hakkatten bazı yerlerde Gta3:Vice city veya Gta3:San andreas yazıo sanki eklenti paketiymis gibi yapımcılarda ole goruo olmalı ki yeni cıkacak oyuna gta4 diolar aslında mantıklı gta2 ve 3 ün grafikleri arasında ne kadar fark varsa birbirlerine grafik bakımından cok benzeyen 3 vice city ve san andreas ile gta 4 arasında okadar fark olacak gibi gorunuyor. cok karısık olmus bea :)
scarface1023 Beyler nerden bileceksinizki.Şimdiden beyki afiş çizmlerine(tasarım)başlamıstır.Bunlari nerden buldun.Linki verebilirmisin.
MercilesS Bende baktım doğru goole'dan çıkıyor. Ama binaları gösterdiğin resimdeki grafik kalitesi San Andreas'la aynı bence Mod Olabilir. GTA 4 modu gibi. :D
Dagmadaner afishler dikkatimi çekti.. neden eifell kulesi, neden europa.. oyun acaba avrupa'da mı geccek. düsünsenise gta4 de istanbul..
scarface1023 Bildiğim kadarıyla.Yapımcıları bu yeni gta4 oyununu avrupada olmasını planlıyorlar.Bu afiş calısmalarını yapanlarda buna gore haraket etmiş.
scarface1023 Beyler googledan resimlere bakıyordum. gtafour.net diye bi sitenin guzel calısmalarını farkattim.Ama siteye ulaslmıyor.Acaba patlattılarmı??
xxxxxxxxxxxxxxxx x_large senin gönderdiklerin gta 3 fotoları ve afişleri o fotodakine bakın gta 3 arabasını aynısı bide afişe bakın oda gta3 ün afişi onu fotoşopla deiğştirmişler