ya 4 te dedin saat 4 ü geçiyo.abi, böyle yapmayın ya milletin size olan güvenini yitirirsiniz.ne zaman çıkacaksa o zaman çıktı deyin.ya da şu saatte çıkacak deyip çıkartın.şu saatte çıkacak diyosunuz çıkmıyo da.valla ne yalan söliyim size karşı olan güvenim bir nebze olsa da zaldı.güya çarşamba kesin çıkıyodu.hadi ona ptt sebep oldu.merak ediyorum bu sefer ne bahane bulacaksınız acaba