kadirabi abi ne zaman çıkıyo ya vallahi düşüp bayılacağım sabaha kadar uykusuz kaldım.üstelik patch ha çıktı ha çıkacak diye yemek yeme fırsatım bile olmadı iyisi mi ben gideyim de yemeğimi yiyeyim
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Ensari KOÇKAN Sayın müşterilerimiz. türkiyede faaliyet gösteren www.soccercenter.net adlı siteye olan aşırı ilgi nedeniyle deniz altındaki kablolarımızda ısınmalar yaşanmaktadır. bu kablolar italya açıklarında olup akdenizde buharlaşmayı artırdığı için tuzluluk oranı artmakta ve turistlerin denize girmelerine engel olmaktadır. italyan makamlarının türkiye'ye nota göndermesi sebebiyle TCMM'nin soccercentera müdahale etmesi beklenmektedir. TürkTelekom. hemşerime yıkmış ortalığı....
AragornBurak Orjinal Mesajı Yazan: cracks ya şimdi yemek yemee gitcem ama ya çıkarsa :) Sen git yemeğe arkadaşım. Çıkarsa biz seni bekleriz dokunmayız. :=))))
Alex_Revon arkadaşlar bence artık sabır gösterelim elbet birazdan linkleri verecekler... içine ettik database in mesajlarla :D