********* forumlarında By Fenerly'nin yazdıklarına bakın beyler
ArkadaşLar bugün WETurka(*) mi ne çıkıyomuş çocuklar dünyanın en güzel patchı diyoLar hahahahahahhaha bende diğer sitede onlara laf sokuyorum hahaha salak gibi bekLiyoLar Lafları soktum hepsine black god a we diğerlerine muahauahau oturduLar
*WETurkey değil WETurka
Bu da Nihat'ın yazdıkları
Salla ne konuşurlarsa konuşsunlar.Hiç takma gerek yok indiren indirir bizene artık forumcuların bile öyle konuşmasının sebebi Black God tur...
Bu arada enes seni ustun sabrın icin tebrik ediyorum