Arkadaşlar valla PES4 ü bile böyle beklemedik ya, şimdi floryada antreman yapıp samiyende maça çıkarken "saldırın saldırın saldırıııın bu taraftar için saldırınnn" diye bağıran taraftarları, "ekranları başındaki herkese iyi akşamlar ben spikeriniz hasan mustan" diyen spikeri ,daha sezon başlamadan yeni formaları, gol sonrası tribünlere koşan futbolcuların gerçekmiş gibi yüzlerini göreceğiz demek...
Hepinizin ellerine sağlık daha görmedim ama olsun şimdiden tebrik ediyorum bütün Editing ekibini...