biliosunuz bu sezon milan vieri ve gilardino yu aldı..inzaghi ve shevchenko'yla beraber 4 süper forveti oldu acaba FM2006da veya 2005 in güncelleme paketlerinde milanı alsaydınız hangi forvet 2'lisini oynatırdınız??(tabi 3'lüde oynatabilirsiniz:P)
şahsen ben gilardino ve shevchenko'yu oynatcam gibi geliyo:D